DirtParadise
If you are not a member and would like to join just click the flashing register button or if your not interested in being a member that's ok your more than welcome to browse the site anytime or email us for any questions or concerns about the site.

Thanks,


Dirt Paradise Administration



 
HomePortalGalleryFAQMemberlistUsergroupsRegisterLog in
WELCOME TO DIRT PARADISE!!!
PEOPLE DONT EAT OUR DUST... IT SETTLES BEFORE THEY GET THERE.

Share
 

 whats up?

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 1:04 am

whats up guys? im new :88:
Back to top Go down
Guest
Guest



whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 1:05 am

002
Back to top Go down
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 1:11 am

shut up nick lol here
trail bike
whats up? 027-3
whats up? 026-2
trike
whats up? 250r003-2
dunner that needs finished
whats up? 009-7
whats up? Frog_KT2

_________________
1996 banshee
trail bike

1989 banshee
dunner/dragger

1984 atc250r
play bike

1986 4 zinger
the mini!
Back to top Go down
Guest
Guest



whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 1:15 am

:87449565:
lol
Back to top Go down
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 1:16 am

ZillaFreak wrote:
:87449565:
lol
your a retard nick lol hey has one eye made it here yet??
Back to top Go down
Guest
Guest



whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 1:17 am

1) it is you're
2) not that i know

and i am just bored. need a drink lol
Back to top Go down
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 1:21 am

ZillaFreak wrote:
1) it is you're
2) not that i know

and i am just bored. need a drink lol

ok dick no need to do that grammar correcting shit!!
Back to top Go down
Guest
Guest



whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 1:21 am

i am just trying to help you better yourself troy. dont take it the wrong way.
Back to top Go down
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 1:24 am

ZillaFreak wrote:
i am just trying to help you better yourself troy. dont take it the wrong way.

haha ok
Back to top Go down
Guest
Guest



whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 7:27 am

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Back to top Go down
dakotademon7
Admin

dakotademon7

Posts : 878
Reputation : 9
Join date : 2011-02-21
Age : 49
Location : Smyrna Delaware

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 8:11 am

bad350twin wrote:
ZillaFreak wrote:
1) it is you're
2) not that i know

and i am just bored. need a drink lol

ok dick no need to do that grammar correcting shit!!

Welcome to the forum. Please watch your language on this forum.
Back to top Go down
Guest
Guest



whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 9:12 am

Welcome
Back to top Go down
NOVIS
Seasoned Rider
Seasoned Rider
NOVIS

Posts : 348
Reputation : 3
Join date : 2011-03-03
Age : 25
Location : little town in Ontario, Canada

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 9:28 am

welcome to the forum bro. nice banshee. we might start out numbering the blasters soon lol.

_________________
whats up? 123s614
vvv check out some of my videos vvv
https://www.youtube.com/user/TheWashburnBanshee?feature=mhee
Back to top Go down
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 10:22 am

dakotademon7 wrote:
bad350twin wrote:
ZillaFreak wrote:
1) it is you're
2) not that i know

and i am just bored. need a drink lol

ok dick no need to do that grammar correcting shit!!

Welcome to the forum. Please watch your language on this forum.
sorry i didnt know it wont happen again

_________________
1996 banshee
trail bike

1989 banshee
dunner/dragger

1984 atc250r
play bike

1986 4 zinger
the mini!
Back to top Go down
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 10:23 am

NOVIS wrote:
welcome to the forum bro. nice banshee. we might start out numbering the blasters soon lol.

oh yah dude we need to do that!!

_________________
1996 banshee
trail bike

1989 banshee
dunner/dragger

1984 atc250r
play bike

1986 4 zinger
the mini!
Back to top Go down
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 10:23 am

volfan537240 wrote:
Welcome

thanks volf

_________________
1996 banshee
trail bike

1989 banshee
dunner/dragger

1984 atc250r
play bike

1986 4 zinger
the mini!
Back to top Go down
dakotademon7
Admin

dakotademon7

Posts : 878
Reputation : 9
Join date : 2011-02-21
Age : 49
Location : Smyrna Delaware

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 10:55 am

bad350twin wrote:
dakotademon7 wrote:
bad350twin wrote:
ZillaFreak wrote:
1) it is you're
2) not that i know

and i am just bored. need a drink lol

ok dick no need to do that grammar correcting shit!!

Welcome to the forum. Please watch your language on this forum.
sorry i didnt know it wont happen again

It's all good. Hope you enjoy the forum. Where glad to have you here.
Back to top Go down
RiDeRfOrLiFe
Admin
Site Owners Wife
RiDeRfOrLiFe

Posts : 550
Reputation : 4
Join date : 2011-03-05
Age : 28
Location : Jones, Mi

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 11:39 am

Welcome to the forum!!!

_________________
whats up? Mason2 whats up? 134
Back to top Go down
4MiLLDraGSheE
Admin
Site Owner
4MiLLDraGSheE

Posts : 767
Reputation : 12
Join date : 2011-02-19
Age : 29
Location : Jones, Mi

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 12:03 pm

welcome to the forum yeah we gotta even the shee number over here.
Back to top Go down
http://dirtparadise.forumotion.com
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 12:18 pm

4MiLLDraGSheE wrote:
welcome to the forum yeah we gotta even the shee number over here.
thanks man!! and well i got 2 so were gettin closer [url=http://www

_________________
1996 banshee
trail bike

1989 banshee
dunner/dragger

1984 atc250r
play bike

1986 4 zinger
the mini!
Back to top Go down
strokeittwice443
Moderator
strokeittwice443

Posts : 93
Reputation : 1
Join date : 2011-02-20
Location : Chester VA

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 5:04 pm

4MiLLDraGSheE wrote:
welcome to the forum yeah we gotta even the shee number over here.
i've got 4 banshee's, does that help out the odds? lol

welcome over Troy

_________________
4 banshee's=no money!!
Back to top Go down
4MiLLDraGSheE
Admin
Site Owner
4MiLLDraGSheE

Posts : 767
Reputation : 12
Join date : 2011-02-19
Age : 29
Location : Jones, Mi

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 5:08 pm

Yeah i suppose. So were probably pretty close i think even some of the blaster guys got them lol.
Back to top Go down
http://dirtparadise.forumotion.com
NOVIS
Seasoned Rider
Seasoned Rider
NOVIS

Posts : 348
Reputation : 3
Join date : 2011-03-03
Age : 25
Location : little town in Ontario, Canada

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 7:51 pm

but i own a blaster lol. i dont really count for anything. even know it has no engine haha.

_________________
whats up? 123s614
vvv check out some of my videos vvv
https://www.youtube.com/user/TheWashburnBanshee?feature=mhee
Back to top Go down
bad350twin
Rookie Rider
Rookie Rider
bad350twin

Posts : 90
Reputation : 0
Join date : 2011-03-17
Age : 23

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 8:44 pm

well atleast its a yamaha!

_________________
1996 banshee
trail bike

1989 banshee
dunner/dragger

1984 atc250r
play bike

1986 4 zinger
the mini!
Back to top Go down
NOVIS
Seasoned Rider
Seasoned Rider
NOVIS

Posts : 348
Reputation : 3
Join date : 2011-03-03
Age : 25
Location : little town in Ontario, Canada

whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitimeThu Mar 17, 2011 8:52 pm

haha yeah. my dad bought a polaris indy and i felt ashamed riding it lol. but my main ride is an enticer haha.

_________________
whats up? 123s614
vvv check out some of my videos vvv
https://www.youtube.com/user/TheWashburnBanshee?feature=mhee
Back to top Go down
Sponsored content




whats up? Empty
PostSubject: Re: whats up?   whats up? I_icon_minitime

Back to top Go down
 
whats up?
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» whats better high csr and low energy or low csr and high energy?
» The Dominion Pub
» TERYX
» *SOLD* 2008 700 Fi Black Armor Edition LOADED REDUCED AGAIN *SOLD*
» Unwritten laws

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DirtParadise :: DirtParadise.com :: New Users Welcome!-
Jump to: